Teste ut gratis PT-time med meg? Bli med på Åpent Hus!

Hei!

STERK Helse inviterer til Åpent Hus i april! 6. og 7.april kan du teste ut vårt treningssenter helt gratis og det er selvfølgelig gode spesialtilbud, ogflere ulike aktiviteter og happenings på timeplanen du kan melde deg på.

For eksempel vil jeg og ernæringsrådgiver-kollega Anette Sexe kunne tilby rabattert oppfølging på 8 uker kostholdsveiledning og PT-timer (mer info kommer!) og jeg har også anledning til å tilby gratis PT-timer for deg/dere som er interessert personlig trening. Send meg en mail på [email protected] for å avtale tid enten det gjelder kostholdsveiledning eller PT-time.

I tillegg har du denne helgen mulighet til å teste ut STERKs unike gruppetreningskonsept: PT SmallGroup. Dette er gruppetimer med et begrenset antall deltakere (maks 12-16 deltakere per time) for å kunne gi en mer individuell oppfølging til hver person. LES MER HER. 

Jeg og PT-kollega inviterer blant annet deg til å teste ut timen STERK Jente hvor fokuset er fullkroppstrening med baseøvelser for at du skal få mest igjen av din styrketrening. Vi skal også holde en workshop hvor stikkordene er “rumpetrening med minibands” – jeg forteller mer i et senere innlegg!

Andre timer og tilbud er pullups-workshop, gratis kroppsanalyse, stand med smaksprøver, kettlebells-trening og mye mer!

Hold av helgen 6. og 7.april folkens – og bare spør om du har noen spørsmål eller ønsker mer informasjon om Åpent Hus. Håper vi ses!

(FOTO: Ann Kristin Engebakken)

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg