Tips: 10 treningslåter jeg har dilla på NÅ

Hei søndag!

Her er en ny liste med 10 treningslåter som jeg håper kan motiverere til litt ekstra trøkk på dine neste treningsøkter. Jeg får i alle fall alltid en ny motivasjonsboost ved å endre litt på spillelistene mine når jeg begynner å bli lei eller føler jeg har hørt på de samme sangene om og om igjen de siste ukene.

I tilfeldig rekkefølge:
1) Alice Merton – No Roots
2) Lade Gaga LLS vs GLG Radio Mix – Pokerface
3) La Roux – Bulletproof Tiborg Remix
4) Fredde Le Grand – Let me think about it (Celebration Mix)
5) Marte Bratberg – Hooke litt
6) Den BB – Springbreakers
7) Twoloud – Bonkers
8) Tiestos Northern Light Remix – Faded
9) Gimba & Sinan Remix – Insomnia 2k13
10) Rihanna – Only girl (in the world)

En deilig miks av både klassikere, remix-låter og gamle hits der altså 😉

Ha en sprek søndag! Utetrening-sesongen har så vidt begynt for min del, og det vil hovedsakelig si mer utendørs jogging/løping og mer styrketrening med egen kroppsvekt hvor jeg bruker naturen, benker og stativer som jeg finner på veien.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg