Toppleilighet nær Oslo-marka? ;)

Alright, da er det lagt ut boligannonse av 3-romsleiligheten min som kan finner HER.  

Og de som kjenner meg vet at jeg virkelig har stortrivdes i denne boligen og ikke minst området hvor “Storbyen møter Marka”. Her er det kort vei til både skog og turområder, dagligvarebutikker, kollektivmuligheter, utendørs treningspark, frisbee-golf-bane og så videre.

I tillegg tør jeg å påstå at jeg har en av borettslagets beste balkonger med topp solforhold, luftig utsikt og null innsyn. Dette er virkelig en plass man blir glad i, men det er en tid for alt og for min del er tiden inne for å prøve ut livet i Mosjøen.

Men sjekk gjerne ut kåken og tips noen du tenker kan være gira.

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg