Treningsøkt med stølhetsgaranti

Hei onsdag!

Nå for tiden så har jeg alltid en plan for hva jeg skal trene før jeg setter i gang selve økten. På den måten slipper jeg å bruke tid og energi til å tenke på hva slags øvelse jeg skal gjøre, og hvor mange sett og repetisjoner jeg skal gjøre. Med andre ord så er det bare å sette i gang og “bare gjøre jobben”, fordi jeg har bestemt meg på forhånd hva jeg skal gjennomføre.

Så i går ble det en økt jeg satte opp kvelden før der jeg skulle gjøre 3 runder med 3 ulike øvelser i 3 ulike kombinasjoner – og her fikk både muskulatur og puls kjørt seg. Du gjør øvelse 1 og 10 reps, før du gjør øvelse 12 med 12 reps, og deretter øvelse 3 med 15 reps. Etter 1 runde starter på øvelse nr 1 igjen.

Håper du blir inspirert til å teste ut 1 eller flere av bolkene. Kjør for eksempel 2 eller 3 bolker som en egen økt, eller 1 bolk som en finisher. Ta de småpausene du trenger underveis.

Og for å si det sånn; jeg kjente stølheten allerede komme snikende samme kveld som jeg hadde gjort denne økten – spesielt i rumpe og lår!

God trening!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg