Utendørs kroppsvektøkt med fokus på overkropp

Hei! ENDELIG dukket sola frem på en blå himmel uten regntunge skyer og det betyr utendørs trening for min del! Jeg startet dagen med en god frokost før det bar rett ut i skogen hvor jeg gjorde følgende øvelser:

 

Her får man trent både bryst, rygg, skuldre og kjerne samtidig som man nyter frisk luft og D-vitamin fra sola. Ah, sånne utendørs økter gir meg så mye overskudd og energi! Senere i dag blir det litt PT-jobbings, men det er helt greit, for jeg er i jobbemodus med hjemmekontor selv om det er 2.pinsedag og fridag for mange. Så kan jeg likesågjerne ta noen PT-timer i samme slengen.

Nå for tiden driver jeg og lager en artikkel med kalorivennlig grill-tilbehør til VG Vektklubb som har deadline senere i måneden, og senere denne uken blir det mat-fotoshoot hjemme på kjøkkenet med fotograf og hele pakka – det tror jeg blir bra! 😀

Ellers denne uken skal jeg på jobbseminar på Son Spa sammen med gjengen i Goodwill – kommunikasjonsbyrået jeg jobber for 2 dager i uken (deltidsansatt) – noe jeg ser veldig frem til. Vi skal overnatte også, og jeg har aldri vært på Son Spa så gleder meg til å sjekke ut dette stedet.

Fun Fact: Jeg er den eneste kvinnelige ansatte i “Goodwill Kommunikasjon & Strategi“, så det blir meg og 5 menn som skal på jobbseminar da – det blir bra det! 😀 Dette er dyktige folk jeg vet jeg vil lære mye av, og så håper jeg jo at jeg også kan bidra med noe smart påfyll og inspirasjon. Vi skal blant annet ha en introduksjon av oss selv, og får å si det sånn; dette er en ypperlig mulighet til å kunne bidra med noe som gjør at man gjør inntrykk – så jeg skal i alle fall forsøke å bjuda på med det som er mine særegne kvaliteter og egenskaper.

Ha en sporty mandag!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg