Zombie-modus

God lørdag!

De siste dagene, og egentlig den siste uken, har gått i ett og nå merker jeg så inderlig godt at jeg har sovet altfor lite. Jeg føler meg som en zombie som bare går rundt på autopilot, men det er min egen skyld for at det har blitt som det har blitt. Det har vært lange jobbdager og mye hit og dit uten at jeg skal gå inn på detaljer, og jeg har i alle fall rukket det jeg skulle, inkludert å reise hjem for å gratulere min kjære bestemor med 100-årsdagen! Altså, WOW! Tenk å være 100 år, klar i toppen og fortsatt bo hjemme hos seg selv. DET er inspirerende det! Bestemor skal feire med koldtbord, venner og familie, og i tillegg har hun blitt intervjuet av noen journalister – så jeg gleder meg til å lese de artiklene.

View this post on Instagram

Føler meg ganske heldig og stolt over å kunne si GRATULERER med 100-årsdagen (!!!) til bestemor i dag🥳 Hun bor fortsatt hjemme hos seg selv, er krystallklar i toppen og dama har alltid noen kjappe replikker og gode historier på lur 😌Håper jeg har arva de genene der ❤️😁

A post shared by Silje Bjørnstad (@silje_bjornstad) on

I går kveld var jeg på stand-up-show med Pernille Sørensen sammen med mamma og før showet spiste vi på Chi Restaurant på Lillestrøm – et sted jeg virkelig kan anbefale! Maten og servicen var upåklagelig!!!

Nå er jeg tilbake hos meg selv og innimellom håndball-VM og powernapping på sofaen ordner jeg i stand til tapas-julebord her i kåken – for i kveld kommer det 6 venninner, noe jeg gleder meg så enormt mye til.

Så ja, det går i ett, og i morgen søndag må jeg også jobbe litt, men jeg kan i alle fall sove lenge, forhåpentligvis. Så er det også så riktig og viktig å nyte dagslys og frisk luft, for nå er det superfint ute, selv om det har blitt kjølligere ute. Jeg henter i alle fall energi ute i vinterskogen!

God helg!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg