Back to reality – and I like it.

Da var man i gang igjen da, men det er egentlig helt greit.

Idag:
Skole
Jobb
Imorgen:
Skole
Jobbe dobbelt
Fredag:
Møte
Jobbe dobbelt
Lørdag:
Jobbe dobbelt, dvs:
"Julebord/jobb" – Jobb og SPA heeeele daaagen, men er min jobbhelg i tillegg so i don`t mind 😉
Søndag:
Jobb
Med tanke på denne timeplanen tror jeg resten av uka vil bestå av mye jobbing.. Men jeg elsker jobben min og trenger penger! 🙂
Også tror jeg jammen at jeg må begynne ganske snart på bacheloroppgaven etter dagens undervisning.. For jeg er ikke kjent for å starte tidlig, men nå må jeg bare. Så det så. Også blir det praksisperiode i side2-redaksjonen i løpet av våren – DIGG!! Gleder meg sinnsykt til det.  

"Side2 er Norges største livsstils-og underholdningsmagasin på nett med fokus på helse, livsstil, sex, samliv, trening, mote og kjendis."
Med andre ord, journalistikk som passer meg perfekt! 😉

– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg