Hva skjedde?

Helga ble virkelig ikke som planlagt..

Som jeg skrev forrige innlegg så våknet jeg i går med låst nakke og rygg og kom meg ned til akutt kiropraktorvakt. Ble jo gal av å ligge å stirre i taket etter to timer, så var like greit å sjekke om noe kunne gjøres.
Og resultatet ble:
Time med knekking av noen ryggvirvler og ledd.
Samt en ny time i dag med mer knekking av ryggvirvler og ledd.
Samt min aller første sykemelding EVER, og forbud mot databruk og generelt kontorarbeid.
Og enda en ny time og oppfølging i morgen….
Diagnose: Noe fancy på latinsk som betydde låst rygg og nakke, som er så ille at kiropraktoren må løse opp knuter og årsaken til smertene i puljer. Og nakken min ville han ikke røre en gang fordi det var så betent, anspent og låst. 
Jeg får altså ikke lov til å jobbe eller å leke meg på mac/PC på minst tre dager.
What to say. What to do. 
Ikke får jeg jo da egentlig lov til å blogge heller.. Frust.
Jeg kommer til å bli gæren. Hater å føle meg så hjelpesløs og som en skakk-kjørt dust. Det ser seriøst ut som jeg har blitt påkjørt tre-fire ganger der ryggen virkelig ikke matcher med nakken som igjen ikke matcher med hodet.. NICE!
Men derfor trenger jeg tips til hva jeg kan finne på de neste dagene. Er allerede ganske lei av å stirre i taket og irritere meg over alle fluene som ligger daue i taklampa som jeg ikke var klar over.
Jeg har forresten aldri hatt ryggproblemer, bare litt småstøl nå og da. Men om man har vondt og føler seg stiv og støl, så ta probleme på alvor. For å plutselig våkne opp å bli sånn som jeg er nå unner jeg absolutt ingen. Om man uansett har bruk for en kiropraktor så anbefaler jeg Akutt Kiropraktikk i Vika. (Oslo.) Superflinke, superhyggelige, superdyktige, superkoselige, tja, dere skjønner greia, rett og slett et supert alternativ! 🙂 Og lenge leve IBUX.
– Silje Bjørnstad – 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg