Testing av thaiboksing.

Nok en herlig dag på jobb.

Bård Tufte Johansen ringte meg for å snakke om sitt nye program "fotballkrigen", og jeg og ei til drog ut å testa thaiboksing på Treningshuset. Og jommen sa jeg trening, for her fikk du kjørt kroppen din! det var ikke nødvendigvis det å bokse som tok på, men å være partneren som skulle holde de beskyttelsesgreiene var det verste. De veide jo et tonn. Så følg med på side2, kommer sikkert en del artige bilder av meg og Guro i aksjon…
Etter å vært i treningsdvale altfor lenge så har jeg funnet gnisten igjen, og merker bare at sol og plussgrader gjør at energinivået bare stiger for hver dag.
Jeg vil ha våååååår!!
– Silje Bjørnstad –
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg