17.mai – alà Bjørnstad

Har feria 17.mai med familien, har gått i tog og vært på min gamle barneskole, spist pølse og gått natursti.

Var nok et av landets minste 17.mai-tog med sånn ca 70-80 mennesker, og ikke minst gråtass-traktor (tidligere var det hester) som drar en kjerre med barnehage-unger. Korps hadde vi også!  

Der kommer Gråtass-traktoren som skal frakte barnehage-kidsa.


Søte og stolte tante Hanna med søte (og litt skeptiske) Mathilde på skuldra. 

Familien Solbrille… Ja, jeg veit jeg glemte å lukke igjen veska mi etter at jeg tok opp kameraet. 

Det siste bilde er tatt med mobilkameraet..

Etter barnetoget var det hjem til tidenes festkoldtbord med roastbiff, eggerøre, laks spekemat, karbonader, loff, flatbrød, potetsalater, salat, buffalowings, rødvinspølse, salami og stekt løk.
Og eplekake og is til dessert. 
Så var det dags for å reise til Flisa for å titte på russetoget, og nå i kveld er jeg tilbake i Oslo. Jeg har hatt en meget fin 17.maifeiring og håper alle andre godtfolk er fornøyde også! 🙂




Viktig med "mætti basskasse" da man har russebil på Flisa.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg