En liten update

Tannlege i går, frisør i dag.

Hadde forøvrig NULL HULL (som vanlig;)) og friske og sterke tannebisser.
I dag er det håret som skal få en oppgradering. Trenger å trimme tuppene ja!
Ellers så har jeg skifta header! Også tenker jeg at jeg kommer til å rette bloggen mer som en temablogg og faktisk gjøre den mer nyttig. Skal jo studere som ernæringsfysiolog, er generelt veldig opptatt av kosthold og en sunn livsstil. Så kommer til å komme flere matoppskrifter, livsstilstrender, tips og råd osv. samtidig som det også vil bli det samme av mine uinteressante oppdateringer om hverdagen 😉 Blir liksom en slags "start" på det jeg skal arbeide med videre i livet. Og man må bruke sosiale medier for det det er verdt. 
Men jeg holder meg uansett langt unna "dagens outfit", "sminketips" og de greiene der. Rett og slett fordi det finnes så mange andre som har langt bedre kunnskap innen det feltet enn meg.
Følg med. Jeg forklarer mer en annen gang. Nå er det frisørtime som venter.
– Silje Bjørnstad – 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg