Gnagsårplaster er for pyser..

Når jeg bytter ut flipflopskoene med joggesko svarer beina mine på følgende måte: GNAGSÅR.

Siden jeg ikke hadde gnagsårplaster så tok jeg til takke med det jeg hadde, nemlig vanlig plaster. Etter en liten joggetur utendørs skjønte jeg jo at det ikke hjalp stort.

Tenkte at det kanskje var like greit å sensurere selve såret, men man ser jo at det ikke huden er slik som den skal under sokken der.. ;p

Og etter en bytur med høye hæler i går så er jo ikke det såret blitt noe særlig bedre heller, men det var gøy ute hvertfall!:)

Jeg hadde vors, og “Kortskalle” og “Panduaras eske” ble gjennomført, og vi ble vel alle bedre kjent hvertfall for å si det sånn!! 😉

Så gikk vi ut på byen rundt klokka 01.00.

<3

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg