Kortvarig glede

Lykken var stor da jeg fant et nytt eksemplar av mine favorittsolbrillepar i Gibraltar forrige uke. De jeg har fra før er så ripete og stygge at det latterlig å late som om jeg ser noe igjennom de.

Anywaaaay, i dag etter skolen skulle jeg jo ut å sole meg også nappa jeg med meg solbrillene på vei ut også bare løsna den ene stanga. “Huh?” De er under 1 uke gamle også bare knekker de av seg selv. Sier kanskje litt om kvaliteten på de (selv om de faktisk kosta hele 120 kroner) hehe, men uansett så gjorde det vondt.


“Ja, OK. Den ville ikke sitte på lenger. OK!”


“Ingen som ser at de er skakke vel.. Funker fett.”

Men jada, jeg kan helt sikkert bruke av noen av de andre parene jeg har. Og ja, jeg savner de tjue andre jeg måtte legge igjen hjemme. (Jeg har bare kjøpt tre nye siden jeg kom hit da! 😀 *FLINK*)

Den lille solbrille/klokke-veggen min her i Spania. <3

Savner den som er hjemme, men klarer meg fint tross alt. Så vidt.

Jeg har forresten hatt del 1 av eksamen i dag, ikke spør hvordan det gikk. Får resultatet om en uke eller to. 🙂

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg