Julekurvene til pappa.

Det var så utrolig deilig å slå Sverige og ta EM-gull i går!

I kveld skal jeg hjem, og siden jeg ikke var hjemme forrige jul (jobba som personlig assistent i forbindelse med reise til Tenerife), så gleder jeg meg ekstra mye til jul i år.

Gleder meg blant annet til se på disney-julekavalkade, spise juleskinke, gi og få julegaver, kose og gå tur med hunden min, se på julefilmer, pynte juletre osv.

Men den derre julepynten som skal på det juletreet hos Bjørnstad er så som så.. For all del, det er mye pent, men jeg synes mamma og pappa kunne ha spandert på seg litt nytt glitter, samt være litt mer fargekoordinert, for det blir mye tilfeldige greier som henges opp på den grana. Uansett da, de julekurvene som pappa en gang lagde da han var ung er jeg like imponert over hvert år. Og de skal få lov til å henge der.

De er fine da! 🙂 Og sikkert over tretti år gamle.

Men når jeg i fremtiden skal pynte mitt helt eget juletre så vil jeg ha sølv og hvitt som dominerer og ikke bare masse tilfeldige kuler med mønstre i alle slags mulige farger.

INSPIRASJON:

God jul!

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg