Shoppekåte spanjoler, og meg da.

Det er salg i Spania! Og det betyr mange fristelser og en del impulskjøp.. Det har regna her i dag, noe som betyr helt sinnsyke folkemengder på senteret og i alle butikker. Det er helt latterlig billig på absolutt alt. Men da jeg gikk til Dunnes tidligere i dag, (en spansk butikk med blant annet klær, sko, vesker, pysj, puter, dyner, kjøkkenartikler, pynteting osv), så tok jeg bevisst bare med meg 30 EURO i tilfelle jeg skulle finne mye jeg egentlig ikke har bruk for. Det gjorde jeg jo, men målet for turen var tøfler og en stor kopp og det fikk jeg. I tillegg til litt billig undertøy og noen kjøkkenredskaper som sleiv og visp. Det ble 3 par tøfler, det er nemlig et must når man bor på flislagt gulv og siden det er så billig kjøpte jeg likegjerne 3 stykk i samme slengen. Det er jo ikke akkurat den beste kvaliteten uansett, et par holder vel kanskje en måned eller to om jeg er heldig. Det “dyreste” paret kosta jo kun 4 EURO, det er rundt 30 norske kroner. Sweet.


“pelstøfler” og “ballerinatøfler”.


Og kanskje de barnsligste tøflene jeg har kjøpt på lenge, et par ku-tøfler. Men de varmer beina hvertfall!

Nå titter forresten sola frem også faktisk. 😀

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. åh verdens søøøøtest kutøffler!!!! shopping i spania e rett og slett digg 😉
      men Dunnes er ikke spansk da silje…. 😛
      jeg savner deg allerede <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg