Min iPod er lastet med..

 

.. musikken og sangene jeg har dilla på for tiden og som jeg MÅ ha når jeg for eksempel er ute og går tur eller har som treningsmusikk er:

Shakira – Loca
Rihanna – Only Girl (in the world)
Rihanna & Eminem – Love The Way You Lie
Kings Of Leon – Sex Is On Fire
Black Eyed Peas – The Time (dirty bit)
Rihanna – S&M
Amy Macdonald – This Is The Life
La Roux – Bulletproof
The Ting Tings – That`s Not My Name
Man! I Feel Like A Woman – Shania Twain (Ja, faktisk!! Hehe..)

Vel, det var i hvertfall noen av de som går på repeat om dagen. Jeg er avhengig av musikk, og hvertfall når jeg trener. Hvordan klarer folk å trene uten en skikkelig power-sang som gir deg mer giv og energikick?

Nå skal det sies at dette strengt tatt ikke er min iPod Shuffle, men Joakim sin. Jeg kjøpte nemlig meg en splitter ny iPod Shuffle dagen før jeg reiste ned til Spania. MEN, for å få lastet inn sanger så måtte jeg laste ned den nyeste versjonen av iTunes. Dette gjorde jeg, men for at denne versjonen skulle bli lastet ned måtte jeg først laste ned noen andre Mac-oppdateringer. Så da gjorde jeg det, men da disse oppdateringene var på plass og jeg var klar for å laste ned iTunes, så får jeg beskjed fra min kjære mac at den ikke klarer å laste ned den nyeste versjonen på grunn av noen innstillinger eller noe jeg ikke har på mac`n. Så da fikk jeg låne Joakims iPod som er godtatt av min mac og gamle iTunes, mens han fikk min splitter nye fine.. Konklusjon: Jeg trenger ny mac med de nyeste innstillingene. (Pappa…….? 😀 )

Tar forresten gjerne i mot forslag til sanger og musikk!

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Silje…? Har’n pod’n din bør han vel sørge for mac…..?
      Du veit med din sans for rettferdighet skal en annen ha tilsvarende….Blir dyrt dætta skjønner du! Hva koster en mac?

    2. Jeg kan få en mac via skoleavtale med Apple her i Spania for 8300 kroner som egentlig koster 12000. God deal det Kentemann!
      Du får si ifra når du stiller som kandidat i Coop eller banken forresten, så skal jeg lage litt valgkampanje 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg