Pakke-lykke i Spania

I GOT MAIL! 😀

For en herlig start på uka! I ettermiddag ringte nemlig resepsjonsmannen opp til meg og lurte på om jeg kunne komme ned å hente en “Very big mail”.

Pakka var fra min fantastiske og nydelige kjæreste og inni denne digre boksen var det blant annet:

* 9 siders brev (I fjor fikk jeg brev omtrent annenhver uke, der et brev var på 18 (36) sider – FRONT AND BACK!! (Friends-quote:))

* 4 x 6 porsjonsbokser leverpostei

* 1 DVD-film

* 4 vanlige flaxlodd

* 2 “pengedryss”-flaxlodd

* 2 tskjorter som er Joakim sine (Så har jeg noe annet enn Disney-pysj å sove i…)

* 2 puter som er Joakim sine (så har jeg noe å lukte på når jeg legger meg..)

* 1 bilde av kjekken sjøl 😀

* 1 elektrisk tannbørste! (Jeg tror jeg sa jeg hadde lyst på en slik èn i jula, og nå har jeg fått en!:D )

* En vitsebok med “grovvitiser”

* MASSE BLADER  (2 Donaldblad, 3 Se&Hør, Kamille, ELLE, Cosmopolitan, 3 kryssord-blad, Mat&Helse, Allers, Her og Nå)


O LYKKE! 😀

Brev alà Joakim-style. <3


Merker at pensumbøkene ikke blir førsteprioritert som lesestoff de kommende ukene..

Jeg ELSKER flaxlodd og grove vitser. (Begge tinga har jeg etter pappa).


“Noen som er keen på litt lever?”

Joakim, TUSEN TAKK! Jeg er målløs. Derfor skriver jeg det heller ned her slik at alle kan lese hvor heldig jeg er og hate meg fordi jeg har verdens beste kjæreste.

– Silje Bjørnstad –

 

5 kommentarer
    1. “Fikklittspyimunnenmenbarefordijegersjalu”
      Hva i HELVETE er det han skriver? Er det 16 sider med kyssklappogklem er jeg ikke sjalu likkavæl:)

    2. grove vitser!! etter pappa??!!! Her får du ei sainn historie:
      Da je var litt yngre enn du er nå skulle je og en kamerat på fest. Denna kameraten bodde på eit småbruk med bl a høner. Akkurat da vi skulle reise i fra garden der han bodde begynte hanan og elke sæ innpå ei høne og detta var interresant fær øss ,så vi vart stå’n der å veinte på fortsettelsen…Da plutselig fekk hanan sjå noe brødbiter på bakken og da vart maten plutselig meir viktig einn høna! Da slær kameraten mæ på aksla og seier; “Kent, så sulten får vi håpe at vi aldri blir….”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg