Du ba jo om det..

Kjære Håvard. Greit nok at jeg og Sander har en pågående bloggkrig, men når du sender meg private meldinger på Facebook-innboksen der du trygler meg om å skrive en melding med manus regissert av deg på veggen din “som unnskyldning”, da har du dreti deg ut.

Jeg har en blogg, og jeg er ikke redd for å bruke den.

Denne meldingen fikk jeg nemlig av “den regjerende stormakta her på huset” ifølge han selv. Kan tro jeg lo når jeg så den!! 😀 Tipper det er en del som mista respekten for “Mister kulest og tøffest på hele hotellet” nå ja.

Dette er vel nok et bevis på at det mannlige kjønn har det i kjeften, men ettehvert vil gå til fysiske angrep når de ikke lenger har noe klokt å si. For det er der de taper, en diskusjon eller “en ord-krig” med Silje Bjørnstad er tapt allerede før man starter.

Så nå venter vel gasskamre og napalm neste gang jeg går ut av leiligheten min her på hotellet.

 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg