Jeg er svak for…

…. Riskrem-baserte produkter! Vi har jo alle våre “snacks/søthunger-svakheter”, og for mange er dette sjokolade eller potetgull. Jeg er nok ganske heldig sånn sett for har svært sjeldent lyst på sjokolade eller chips, og jeg har for eksempel aldri likt popcorn. Snacksfavoritt er nok usaltede nøtter og tørket frukt, og en ting jeg heller velger om jeg har lyst på noe søtt velger jeg Atkins-barer. Disse fungerer også som et mellommåltid om du kjenner sultfølelsen og det er litt lenge til middag. Men jeg blir aldri blir lei er RISLUNSJ. Jeg elsker de små boksene med Piano Rislunsj, og favoritten er utvilsomt Eple&Kanel.

Men her nede i Spania har de verken rislunsj med eple eller jordbær, så når jeg nylig var på “svenskebutikken” for ørtende gang i år var lykken stor da jeg fant RISIFRUTTI!!

Her er den lille, men helt klart nødvendige lille butikken med nordiske varer, nemlig “Supermercado Casa Nordica”. Redningen for oss nordmenn når vi savner leverpostei, melkesjokolade, kjøttbullar eller lignende.

Og dette er jo nesten bedre enn Rislunsj-boksene, hvorfor har vi ikke disse i Norge lenger?! Uansett så nøt jeg 2 bokser på rappen, og jeg kjenner det ikke er lenge til neste “Harrytur” til svenskebutikken.

– Silje Bjørnstad –

 

2 kommentarer
    1. Det er virkelig lykke å finne produkter hjemmefra når man bor i utlandet. Jeg var innom den skandinaviske butikken jevnlig da jeg bodde i London, men det skal sies at prisene var stive!

    2. Hehe, ja, man vet ikke hva man savner foer man faar oye paa det 😉
      Men prisene er de samme som i Norge ja!
      Ellers er jo sjomannskirken god aa ha naar man faar lyst paa karbonadesmorbrod eller vafler 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg