I Fuengirola dyrepark og shopping.

 

Siden jeg har verdens deiligste kjæreste på besøk, frister det lite å sitte på skolen fra 9 – 14, så etter 3.time idag stakk jeg hjem for litt lunsj før jeg og Joakim tok en tur til Fuengirola sentrum og “Bioparc Fuengirola” (dyrepark). Var jo mange artige dyr å se på der, og som alltid kjøpte Joakim det obligatoriske “turistbilde” av alle som besøker sånne type parker:

Jeg synes jo sånne bilder er skikkelig kleint, men Joakim er jo søt som kjøper sånt da. Har blant annet også et sinnsykt bra bilde av oss i “Tømmerrenna” fra i sommer.

I dyreparken var det jo ganske mange interessante dyr å se på, for eksempel tigre, krokodiller, ekle slanger, artige fugler, og ikke minst apekatter som ikke var flaue over å praktisere oralsex i offentligheten.



Denne apekatten/gorillaen/orangutangen hadde seriøst 5-kilos hudfolder på hver side av ansiktet i tillegg til skikkelig skumle øyne. Kjempesøt.




Var det noen som nevnte rektalprolaps…?


Nydelig…..

Etter dyrepark-moro ble det shopping, igjen. Joakim synes jeg shopper mye, men sannheten er jo at han er like flink til å dra VISA-kortet som meg. (Og ja, jeg kjøpte et par nye sko i går også (egentlig 4 tilsammen fordi jeg fant billige tøysko på Dunnes og tok med meg 3 par, er jo greit å ha med seg hjem til Norge i sommer, men de telles ikke……)

Og ellers har jeg det bare veldig, veldig, veldig bra om dagen. 🙂

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg