Mobilblogg: mandagsshopping.

Sjekk ut mine nye, superlette og knall-lilla joggesko. Håper de vil minske belastningen på knærne mine. Uansett så er de en drøm å gå med! Takk for bursdagsgave mamma!!:)

Også var jeg på Hansen&Dysvik for å kjøpe meg ny dyne til vinteren. Der fikk jeg hjelp av nydelige butikkansatte Silje Aa. (Som tilfeldigvis også er en av mine beste venninner, he he). Uansett så fikk jeg anbefalt Norgesdyna, og på pakningen står det “For deg som fryser mer”. Dermed virker det jo som denne dyna passer meg veldig bra. Jeg gleder meg hvertfall til å krype under denne når minusgradene kommer!

God mandagskveld til alle 🙂

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer
    1. Hvor er skoene fra? Mulig dette er litt lenge siden men leter etter noen joggesko og digga de der😂💖👌

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg