Jeg har bursdag i dag :)

Og jeg har årets kuleste bursdagsdato: 11.11.11.

Wheeee!!!

Bursdagen har ikke blitt feiret på noe vis, jeg har faktisk brukt mye av dagen på å lese til eksamen. Men midt i nerdinga ringte onkel og sa han stod utenfor. 🙂 

Så da løp jeg ut og der ventet blomster, pengegave, kokosboller og en herlig bursdagsklem av verdens beste onkel 🙂 Også har jeg jo fått gaver tidligere av bestemor, mormor, mamma&pappa og Joakim da.

Men kvelden er ennå ung, og tro det eller ei, men jeg skal faktisk på julebord i kveld.

“Til hvem da?”, tenker du.

“Med Rema1000-kjøpmenn og følge i region Oslo”, svarer jeg da. Jepp, det er en av fordelene med å være sammen med kjøpmann Joakim Haugnes – da blir det julebord med de øverste i rema1000-gjengen.

Vi skal faktisk på Rema1000-julebord neste helg også, men da er det butikkene som skal “feire”.

Uansett, jeg har tro på at det blir en bra kveld. Planen er visst å stikke ut på byen og “Onkel Donald” etterpå, så de som leser dette har bare å stille opp ute på byen i kveld!!! 

😀

Så nå har bursdagsbarnet dulla seg opp for skal ta taxi til julebordlokalet om en liten halvtime.  Jeg har tilogmed fått fiksa neglene mine, takket være flinke Katinka.

God fredag!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg