Søndag!

Aiaiai, for en merkelig helg det har vært. Men det er jo det beste også. 😀 Å planlegge er oppskrytt – å ha muligheter er digg. 

Men pokker, jeg døde neste i dag fordi mitt yndlingssolbrillepar har nettopp gjort det. Dødd altså. Pga ei viss dum kjerring som hadde lagt de nederst under ALT annet i treningsbagen…… 


Det funker jo ikke å fikse de heller. Så etter 10 mnd var livet til det flotte 25-kronerssolbrilleparet fra Bangkok altså over. 

Og jada jada, jeg har sånn cirka 20 andre billige solbrillepar jeg kan bruke… men allikevel…

Nok komedie.

Hør på disse sangene og få like dilla som meg.

 

 

 

 

Smask!

I morgen skal jeg på jobb så har planer om å legge meg tidlig. 

For jeg er så trøtt! Ikke la deg lure av dådyrøyne – aldri! 😉

– Silje Bjørnstad –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg