Ja vi elsker dette landet. (Og vi elsker uniform)

Jeg har en greie for uniformer, og da snakker vi uniformer generelt: flykaptein, army-guys, General – you name it. Tunga mi detter ut med en gang samme hva.

Uansett, så tyvlånte jeg militæruniformen til ei venninne som er i Forsvaret for tida og tenkte at “dæven jeg hadde gjort meg i militæruniform og armyboots”, og poserte velvillig foran de andre her i huset.  Så nå skal jeg ringe kong Harald og be han sende meg en av disse. 

 

Neida, man skal ha respekt for landet sitt. Og for landets eget beste er det vel smart at jeg holder meg så langt unna Forsvaret som mulig. 

Men uansett, når man får på seg uniform blir man automatisk rettere i ryggen og man føler seg plutselig så autoritær. Med andre ord, det anbefales på både seg selv og andre.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg