Mandag

Mens andre er på påskefjellet, i skiløypa eller har dratt til Syden så ser det ut som det blir bypåske på meg i år. Noe som forsåvidt er greit. Jeg har nemlig en gedigen skoleoppgave som jeg bare må bli ferdig med. I tillegg så har jeg en del andre ærender som jeg må få unnagjort og siden tida bare flyr så blir det bare stress å reise ut av tigerstaden som betyr 3-4 timer på buss (EN VEI) og kanskje ha muligheten til å være borte maks to netter et sted. 

 

Så i stedet nyter jeg jobbing, PT-time, Oslo-sol og oppgaveskriving og er overraskende fornøyd med det. God mandag!! 🙂 

 

– Silje Bjørnstad – 

4 kommentarer
    1. Ja, sånn er livet…vi andre våkner til strålende sol, masse kalde grader, frokost med radioen godt plassert på P1 (ja, P1! den eneste ordentlige påskeradiofrokostkanalen som har skjønt det!) med utsikt til snødekte fjell fra kjøkkenvinduet og to GS’er skjelvende plassert med utsikt rett mot “Kurre” som inntar sin frokost på fuglebrettet. Ha det fint i Oslo!

    2. Kurre er tilbake…eller en slektning, mens elefanten har oppgave med å passe på en påskekylling akkurat nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg