Restitusjonsdag

For mange betyr sikkert påskeaften lammelår, påfyll av påskeegg, skitur, appelsinbåter, gule kyllinger og masse sånn påskeaktige greier. For min del er dagens lørdag en restitusjonsdag, på alle mulige måter. Jeg sier bare støl-etter-gårsdagens-trening, lei av siste-semesteroppgave-pirking-før-innlevering, og ikke minst GJESP så det holder.

De siste dagene har jeg “lidd av insomnia” uten noen spesiell grunn, og det hjelper ikke på at kroppen min er innstilt på å våkne og stå opp kl åtte/ni om morgenen uansett hvor lenge jeg er oppe natta før. I går ble det sent, igjen – men for all del, denne gangen var det frivillig. Allikevel så våknet jeg selvfølgelig før klokka var ni og jeg klarte jo ikke å sovne igjen heller. Det er noe man kjenner nå for å si det sånn. Om du synes jeg ser trøtt ut er det bare fordi jeg sover med øya oppe….

Så nå har jeg ligget på sofaen og tatt powernap-intervaller, og endelig er energien tilbake. Noe som betyr UT I SOLA. 😀 Jeg må prøve å løsne opp litt av den stølheten også, og apropos det å flytte beina: Jeg trenger en tynn løpejakke! Men jeg har jakta etter det i hele Oslo sentrum tidligere i dag. Og det er så typisk at ingen av sportsbutikkene har igjen min størrelse…. Mulig det blir nettshopping senere på kvelden. Jeg bare vet så altfor godt at det fort kan bli dyrt… (Pappa?… :D) Mi hi hi. 

Forøvrig er dette mitt innkjøpte lørdagsgodt for kvelden:

Omega 3, proteinbar og DetNye. 

 

Kosttilskudd fordi jeg MÅ begynne å få i meg Omega 3 og vitamin D. DetNye fordi jeg fikk det av et veldig snill hankjønn (og ja, så må jeg lese intervjuet med Fotballfrue). Proteinbar “power pack XXL Classic Dark” fordi den smaker digg og er mye bedre energi enn veldig mye annet. 

– SIlje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg