Tirsdagspjatt og skuffende resultat av ADAM

Det her er min plan for dagen:

Kaffe – trening – jobb.

Forøvrig stor mulighet for at det blir flere kopper kaffe utover dagen. Uansett når jeg sovner så våkner jeg bare tidligere og tidligere. I natt sovna jeg to og våkna klokka sju… SJU?!? Men for all del, da får man tid til å lese litt også. Noe som trengs.

Og ja, jeg vet jeg skulle ha fått fiksa klørne jeg ikke har, samt klipt av meg antennehåret som lever sitt eget liv om dagen. Men så lenge ingen tar direkte skade av det (som jeg vet om hvertfall) så må det bare vente. (Prøver meg på en variant av hvis jeg skriver om det ofte nok på bloggen så innser jeg kanskje snart at jeg faktisk burde få gjort noe med det i virkeligheten også, ikke bare mase om det.)

Ehm, forresten, dere har hørt om den SMS-tjenesten “Bare spør ADAM”? Sambo Eirin gjorde nemlig det i går der hun spurte “Hvem er Eirin Rogn” og fikk et skremmende bra svar tilbake. Så da skulle jo ikke jeg være noe dårligere og prøvde selv med spørsmålet “Hvem er Silje Bjørnstad?”.

Resultatet: 

FAILED!!!!! For det første er ikke Silje Bjørnstad født i 1991 eller fra Flateby. Jeg kom heller ikke til verden en solskinnsdag, det var en kjølig høstdag i november. I tillegg var det skuffende lite adjektiv eller beskrivelse av meg som person. Eirin fikk som svar at hun både var glad i å reise og at hun blant annet hadde vært på en superduper rundreise i Asia i fjor. 

Så nei, spør ikke alltid ADAM. Mest sannsynlig så er han en mann og de fleste vet at som oftest har ikke menn peiling på hva de snakker om.

 

NOTE TO MYSELF: Det er tirsdag i dag. Kjøp nye 5-ukers Extra-kupponger og vinn millioner. 

 

Peace.

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg