Onsdag, dagen da smellen kom.

Jeg visste det. Etter flere dager med en hel del mindre søvn enn det jeg er vant til så våkna jeg opp i dag med hodepine og følelsen av at jeg aldri vil gå av senga. Passer perfekt at jeg skal ha PT-time om 50 minutter da. Fordi jeg kom meg opp fra senga og helt til sofaen og her vil jeg gjerne ligge et par timer..

Gjesp.

Men er bare hive i seg to-tre espresso og komme seg ut. MOTIVASJON TIL SEG SELV: TRENING GIR ENERGI!!! (Med en hel del masse usynlige raketter og falske smil i bakgrunnen).

Ellers er det jobb i kveld også! 🙂 Sjekk ut: www.side2.no 

I morgen tenkte jeg forøvrig å teste ut en av oppskriftene fra denne herlige kokeboka. 

Fylt paprika. Skal legge ut oppskrift/bilder. 🙂

God onsdag!

I kveld skal jeg legge meg inn i rehab. LES: Tidlig i seng.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg