Torsdag -forandring i planene

Jeg skulle legge meg tidlig på onsdag, stå opp tidlig på torsdag, trene, lese pensum og få 2timers hudbehandling hos Eirin.

Failed Failed Failed Failed Failed.

Jeg vil ikke si når jeg stå opp en gang. Men uansett så kom jeg meg ned til Sandaker Hud&Fotpleie hvor min sambo Eirin arbeider som hudpleier. Og det lønner seg å kjenne hudpleiere!

Jeg skulle egentlig få to timers hudbehandling, men jeg ble jo der i over fem timer!!! 😀 😀 😀 

Superherlig sted med kjempedyktige og hyggelige folk 🙂 Anbefales!

Det starta med hudbehandling, peeling, maske, ansiktsmassasje og hodebunnsmassasje. Snakker om å havne i drømmeland!

Deretter måtte jeg være prøvekanin for farging av vipper og øyenbryn, og til slutt ble det manikyr med shellack. 

Så for all del, dagen har vært meget god og avslappende – det var nødvendig. 

Nu er det fylt paprika på menyen, man trenger mat etter en såpass anstrengende dag.. ehhh. 

– Silje Bjørnstad – 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg