Søndag

Jeg regner med at det ikke er interessant med flere blogginnlegg om mitt gode humør som aldri tar slutt, energikick, løpejakker, hverdagslivet til meg og Eirin sammen egosentriske bilder.

Så derfor sender jeg dere heller til disse linkene 😉

Så mye omega-3 du bør spise.

Barn blir overvektige av TV og dataspill (ekstern linke – forskning.no)

 For de som derimot skulle være interessert i å høre om energioverskudd, eller ubetydelige detaljer i leiligheten til meg og Eirin, hvor fornøyd jeg er med livet, hamsterkos, og løpejakker smelt sammen med egosentriske bilder, les videre.

Tørkede roser er tydeligvis den nye dekorasjongreia i 2012: 

 

“Ferske” blomster funker også. (De vil jo tørke ut en gang de også.) 

Fluffy lever i beste velgående og trives fortsatt godt i hamsterballen sin. (For all del, dette er bare et av hennes leketøy. Selvfølgelig har hun stort bur med hus og matskål og vann osv for de som skulle tro noe annet. 

Ellers har jeg hatt en knallbra jobbehelg. Jeg digger jobben min! .D Og ja, jeg er fortsatt like glad i løpejakka mi fra NIKE – den kan trygt anbefales!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg