På Elixia: Endelig..

…har jeg løpt den etterlengta mila på under 60 minutter som faktisk ikke har blitt gjort på flere måneder… For all del, tida i seg selv er ikke så mye å skryte av i forhold til de som faktisk løper konkurranser etc, men sist gang jeg gjorde dette var i januar og da smalt det IGJEN for kneet. Begge knærne mine tok jo pause fra september til desember, og venstrekneet sa stopp i januar til februar etter at jeg var litt for ivrig etter nyttår. Så derfor har jeg bevisst holdt meg til 7-8 km på tredemølla eller brukt litt over 1 time på mila de siste ukene for å ikke risikere at det samme ville skje. Men i dag fikk jeg bevis på at tålmodighet lønner seg! Den følelsen er så deilig!!! 🙂

Og sånn ser man ut etterpå: Svett og rød i trynet som bare det. Det er så deilig å legge seg ned å tøye etter tredemølle-aktivitet. 😀

Her er forresten grunnen for at jeg liker best å trene på formiddagen. Man slipper å stå oppå hverandre i garderoben og man slipper å stå å vente på ulike treningsapparater. Etter klokka fire-fem er det jo omtrent stappfullt overalt. 

 

Note til meg selv: Converse-skoa funker dårlig i regnvær……

God torsdag!!

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg