90-tallets beste treningsmusikk

Etter forrige ukes 90-tallets-blogghyllest om både 90-tallsparty og 90-tallsmusikk så fikk jeg spørsmål om hvilke 90-tallssanger jeg mente passet så bra til trening. Og her er noen sanger som sikkert er helt forferdelig for noen, men som for min del går på repeat når jeg enten jogger ute eller er på Elixia:

 

Hvem får vel ikke energi av litt Scooter, Gigi D`Agostino, E-Type, Fragma Vengaboys og Reset?…. 😉

Bra musikk til trening (hvertfall kondisjonstrening) har helt klart mye å si for min del hvertfall. Så om du har flere musikkforslag, bring it. 🙂

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg