Oppdatering på treningsmusikken.

Jeg er så flau, men jeg har fått totalt dilla på Norges landeplage:

 

 

Og jammen er det flere norske artister som synger på dialekt som også har fått æren av å gi meg energi. + selveste Prodigy….. Jadda! 😀 Men sett på deg treningstøy og med en av disse sangene i øret og jeg lover deg  energinivået bare Kaboooooom!! 😀 (Stakkars Eirin som lever med meg)

 

Silje: Elixia er oppe til ni i dag Eirin!!! Wheee!!

Eirin: Jeg skal IKKE dit nå. Jeg sliter med å finne energi til å føne håret mitt liksom.

Silje forsvinner ut døra.

 

– Silje Bjørnstad – 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg