Reisefeber

Siden jeg faktisk har noen uker fri så gjør jeg det jeg bare MÅ da jeg har mulighet, nemlig å reise!! 😀

Så fra torsdag – søndag befinner jeg meg i London for å besøke noen herlige folk jeg og Kjersti traff på “jorda-rundt-reise” i 2007. Og verdens beste Sandra joiner meg, jeg holder jo på å trippe av reiseglede allerede:D 

“The RarotongaCrew”

Jeg og Kjersti besøkte den herlige gjengen i England året etter, og nå er det duket for nok en liten reunion!! Herreminhatt som jeg gleder meg! 😀

I tillegg bestilte jeg og Eirin tur til Tyrkia i forrige uke, vi drar i juli. Ingen av oss har vært der før så selv om man har hørt både positive og negative ting om Tyrkia som reisemål så får man i allefall kryssa av nok et land på lista 😉 

Jeg har fri neste uke også, pluss at man får skattepenger og noe feriepenger. Ergo – jeg vil reise mer!!!! Bare noen dager til i et europeisk land bare…. 😀 Hvor som helst i Italia, Nice (Frankrike), Praha (Tsjekkia), Amsterdam (Nederland) eller noe..  Kielferga? Alt funker egentlig.. JA!

Forresten, på lørdag jobba jeg jo i Sarpsborg og det var så gøy! Side2 har en egen “festival-seksjon” i sommer, les de første sakene her:

– Jeg elsker deg Vinni!

– Dra på festivaler og nyt livet

 

– Silje Bjørnstad – 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg