Dette er dagen man har ventet på…

…hvert fall hvis man faktisk får igjen noen tusenlapper på skatten.

Og jeg er en av mange som nettopp har fått det. Det er ikke snakk om mye, men allikevel nok til å begynne å drømme seg bort i reiseverdenen. Så da begynte jeg å titte litt på turer i desember ettersom den Egypt-ferien i fjor var akkurat det jeg trengte etter eksamen.

Denne gangen begynte jeg å titte på turer til Jordan og Israel og til min store overraskelse kan man få 1-ukes opphold på meget fine hoteller (vi snakker 5-stjerners, SPA, basseng, måltider etc) for under 5000 spenn. Eventuelt noen dager i Dubai da jeg fant ut at klimastatistikken der i desember har noen høyere tall enn Israel og Jordan.



Uansett, jeg hørte med en potensiell reisebuddy om hun var keen på å joine varmere strøk en ukes tid før julestria og konklusjonen: I løpet av uka bestiller jeg tur…. 😉

Ellers så er formen tilbake, hvertfall 90% og i kveld skal jeg ut å spise bursdagsmiddag med “chicksa” (les: Hønsegjengen) på SüdØst – Gleder meg som en liten unge faktisk, bare fordi de jentene er så herlige så jeg vet det blir en bra ettermiddag 😀

Se, jeg lever, dog litt trøtt og slapp, men det er for pokker ikke noe rart etter noen døgn der soving har dominert mesteparten av tiden, (til de som lurte på jeg er død eller om det bare er bloggeslapphet). Men jeg er bare litt bloggeslapp (artig ord), eller i “feriemodus” om du vil. 

God mandag! Det ER en bra dag!

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg