Og folk lurer på hvorfor jeg er redd dyr med vinger…

De som kjenner meg vet at jeg H A T E R frosker og flaggermus og dyr med vinger (fugler, veps, sommerfugl). Generelt uforutsigbare dyr som bare dukker opp fra intet. Ergo slike skapninger man har null kontroll på.

Og bare sjekk den stakkars mannen her som ble overrasket av en havørn mens han helt uskyldig satt og kjørte bil. 

Les sak her: FIKK HAVØRN I FRONTEN

Hvordan? Jeg siterer: – Den kom fra intet.

Ja, nemlig. Det er sånn de arbeider. De jævlene.

Den dagen jeg skal investere i bil skal jeg investere i ekstrautstyr i form av fulgeradar og fuglesikre ruter. 

Så dette er jo bare nok et bevis på at de angriper deg når som helst, uten med noen som helst grunn – whatsoever.

 

Men hvordan overlever du å tusle nedover Grünerløkka og andre dueparadis i Oslo?, tenker kanskje du?

Jo, jeg hyler og banner med en gang jeg ser de fugledyrene har satt kursen mot meg.

Ser ikke folk litt rart på deg da?, tenker kanskje du.

Jo, men ser det ut som jeg bryr meg? Er jo bare flott om jeg kan underholde andre, svarer jeg.

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg