Oslo by night og Elvelangs

Det er lenge siden jeg har sett så flotte himmelfarger som i går kveld! Og langs Akerselva var det kun levende lys og fakler som lyste opp turstiene, det var nemlig “Elvelangs i fakkellys”. Dette var jeg faktisk ikke klar over før jeg faktisk var ved Akerselva… Jeg hadde jo planer om å jogge, men det var helt umulig når man “går i kø” med hundrevis av andre samtidig som man nesten ikke ser hvor man går. Men det var veldig nydelig da og god stemning 🙂 Langs turveien er det nemlig ulike underholdnings-greier med lysshow, musikk, bildeutstillinger etc, samt boder som selger boller og kakao. Neste år skal jeg være hakket mer forberedt!! ;p 

– Silje Bjørnstad –

2 kommentarer
    1. Var nok noen flere enn hundrevis. Er vel sånn ca 30.000 som går hvert år, avhengig av vær og vind 🙂

    2. Hehe, joda, jeg er fullstendig klar over det, men akkurat der jeg prøvde å løpe rundt var det nok ikke 30.000 selv om det totalt helt klart er flere tusen mennesker som tar turen langs Akerselva i forbindelse med dette arrangementet. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg