Biff ble til 285grams-burger – dagens middag: 1175 kcal

Allright, min favoritt-biffrestaurant “Trancher”, som jeg og venninnen min egentlig skulle på, hadde selvfølgelig “LUKKET SELSKAP” i dag.

Dermed ble det Hard Rock Cafe i stedet med 285 grams hamburger med baconskiver og en heftig osteskive på toppen. Ved siden av bestilte jeg coleslaw. Totalt cirka 1175 kalorier – men slike ting gir man f…  på LCHF-diett!! 😀

Milepæl: Min første 285-grams-hamburger! 

Det var forresten supergøy når den engelsktalende kelneren svarte med “WHY?!” når jeg sa at jeg ikke ønsket pommes frites eller hamburgerbrød. 

“I`m on a very strick diet, I`m actually in a 5-weeks-science-project”.

Og da var det gjort. Kelneren ble veldig interessert og lurte på hva jeg kunne spise, hvilke tester jeg skulle ta og så videre, så da fikk jeg praktisere litt på engelsken min i dag også.

Uansett, burgeren smakte meget bra og jeg er så mett at tanken på frokost i morgen er bare helt uaktuelt for øyeblikket.

– Silje Bjørnstad –

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg