Om nøyaktig to uker:

– Er jeg nettopp ferdig med eksamen og jeg har tatt juleferie

– Er det kun fire dager igjen til jeg og Ann-Marie reiser til Dubai og blir der i 8 dager

– Er det kun 18 dager til juleaften

– Er det kun 25 dager igjen av 2012

– Har jeg forhåpentligvis kommer godt i gang med årets julegaver

– Har jeg forhåpentligvis vunnet masse penger på årets FLAX-kalender (Obligatorisk! Og hvert år må jeg kjøpe nye fordi jeg skraper ut de 2-3 første i løpet av noen dager…. Uff… Jeg har alvorlig skrapelodd-dilla:D Jeg skylder på pappa…)

 

Og mens man i disse tidene har sagt byebye til sosialliv og formiddagstrening til fordel for eksamenslesing så er det ekstra godt å ta seg en tur ut med musikk i ørene og bare gå og gå mens tankene flyr.

 

 

Ehm. “Du måsta flytta på dig”:

Spesielt nydelig er det når det begynner å bli litt mørkere på ettermiddagen og lysene rundt omkring skrus på.

T E R A P I . 

 

God torsdag! 😀

– Silje Bjørnstad –

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg