Det kan da ikke være nødvendig…

At det skal være så j…. kaldt!!! 

Hei stilongs, ullskjerf, pannebånd, boblejakke, ullsokker og vanter!… 

Da jeg stod opp i dag tenkte jeg bare “Yes, jeg skal lese til eksamen og trenger ikke en gang å bevege meg utenfor døra i dag!”

 

Etter et par timer med lesing og oppgaveløsninger tenkte jeg:

“Pokker så rastløs jeg er. Jeg MÅ en bitteliten tur på Elixia og ta en mini-mini-mini-økt”

Og det ble jammen en mini-mini-mini-økt også, med lette vekter og få repetisjoner, selv om jeg ville trene MYE mer etter en null-aktivitets-dag i går. Men jeg skal visst ikke trene så tungt disse dagene heller, siden jeg har planer om makstest på styrke på torsdag etter eksamen. Og det blir min form for å feire at juleferien har startet! ;D 

Men nå trer jeg tilbake inn i eksamensmodus og pensum-oppgaver.

God mandag! 😀

– Silje Bjørnstad – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg