Mellommåltid – MatEtterTrening – Dessert? Jeg har fått dilla på…

Cottage cheese! Dette produktet er jo genialt! Kan brukes til MYE samtidig som det metter godt. Den har lavt fettinnhold, er ikke tilsatt sukker og rik på proteiner. En av mine favoritter for tiden er 1/2 boks cottage cheese blandet sammen med litt kanel og søtningsmiddel samt noen bær på toppen. Dette smaker like godt både før og etter trening, som et lite kveldsmåltid, frokost eller rett og slett som en liten dessert etter middag. 

Noen eplebiter, bananskiver eller litt nøtter og tørket frukt er bare noen andre eksempler på hva du kan blande oppi cottage cheese-boksen. 

 
Namnamnam!

I kveld blir det fiskemiddag med oppskrift hentet fra denne boka: “Den grønne veien mot Det hvite kjøkken” (faktisk så er det oppskriften som er bilde på fremsiden der.. 🙂 ). En kokebok jeg kjøpte en gang jeg var på velværedag på Finnskogtoppen Helsesenter. 

“I Det hvite kjøkken er man opptatt av at maten skal være sunn. Men sunn mat er ikke mye verdt om den ikke er god. Det er minst like viktig for velværet”, er et sitat hentet fra boka.
Jeg kunne ikke vært mer enig.

Ha en flott torsdag! 

– Silje Bjørnstad – 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg