Jeg hadde glemt hvor gøy det er å stå på snowboard!

Jeg har hatt en sinnsykt bra dag ute i bakkene på Tryvann og i “Oslo Vinterpark” i dag. Det var faktisk første gangen jeg var her, så etter 5 år i Oslo var det vel på tide å teste ut snowboard&slamlom-mulighetene her i byen… 😉 Uansett, digg temperatur, solskinn i fjeset, nysnø i løypene og en norsk jente + fire halvgærne mannfolk fra England gir topp stemning som gjorde at tiden bare fløy avgårde. Og det er vel to år siden jeg stod på snowboard sist og i dag merket at jeg har savnet det MYE! Det er jo så befriende og herlig å bare suse nedover bakkene! 😀

Her er noen bilder av gjengen i bakkene…..

 

 

….og i “lunsjpausa”. 😉

Men jeg må si jeg er spent på hvordan leggene mine er i morgen. Å gå rundt i snowboardsko i 8 timer kjennes for å si det sånn!

Ha en flott lørdag folkens 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg