Det enkle er ofte det beste?! “Pizzafyll”-middag….;D

 

Oi oi oi… Det her er neste litt for ille, men dette var altså min middag første dagen i en ny uke: 

Karbonadedeig med tomatsaus på paprikabåter med mais toppet med smeltet ost.

Hmm, næringsinnholdet ble ikke det verste når jeg tenker etter faktisk – med blant annet masse deilig C-vitamin fra paprika, bra med protein fra karbonadedeig, antioksidanter, vitaminer og mineraler fra tomatsaus. Også kalsium fra ost! Hah!

Og det viktigste av alt: Det går kjapt, er kjempeenkelt, inneholder naturlige råvarer og ikke minst smaker DIGG! 😀

Men denne uka blir det nok litt lettvinne middager med tanke på at jeg er i bachelormodus og bruker mesteparten av dagen og sitte i min egen verden. Så da tager man hva man haver.. 😉

Ha en bra mandag folkens! 😀 Etter to dager totalt treningsfri er jeg så j…. klar for å kjøre en tung styrkeøkt i morgen <3 JA!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

2 kommentarer
    1. Fantastisk bra blogg du har laget. Blir helt sjalu! Håper du blogger masse fordi jeg vil kanskje bli fast leser. Jeg har ikke blogg akkurat nå, så tenkte å dele en konkkuranse i stedet for. Det er sånn at du kan vinnne et gavvekort på 5 tuuusen kronerr! Håper du vil deltta!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg