Nye perser, påskesol og middag-for-1.

Hei påskesol! 😀

Digg å åpne døra og få sola rett i fleisen! 😀

I dag var det ENDELIG var det tid for en liten uhøytidelig makse-test igjen, og joda, ny pers i både knebøy (selvfølgelig med godkjent “ass-to-tha-grass”-dybde og markløft er jeg fornøyd. Når det gjelder benkpress ble det tangering av forrige pers og det er litt irriterende siden armene mine egentlig har vært i fyr og flamme den siste uka. Med med pers i både pullups og chins tidligere i uka (+ 2 rep av maks for nøyaktig 1 uke siden….) er de forståelig nok fortsatt litt slitne, så da tar jeg det igjen neste gang! 😉

I tillegg traff jeg liksom ikke energi-toppen da jeg var på treningssenteret, men da jeg kom hjem derimot, da kom energikicket til tusen så da ble det noen “kose-pullups” og “vaske-leiligheten-trening”på hjemmebane i tillegg.. 😉

Ellers så jobber sambo denne fredagskvelden så dermed blir det middag for 1 ala. På min fredagsmeny står det følgende i kveld: “Fylt, ovnsbakt paprika gratinert med mozzarella-ost og salat”.

I helga jobber jeg på Side2 så følg med der! 🙂

Ellers så ønsker jeg alle en riktig god påske og en herlig ferie til de som allerede har begynt påskeferien.

Og selvfølgelig god fredag og god helg! 

– Silje Bjørnstad – 

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar
    1. Hallo! Er innom for å ønske deg en god påske. I samme slengen lurte jeg også på om du kunne kommentert mitt nyeste outfit som jeg har publisert på bloggen min. Elsker å høre hva dere synes om outfitene mine.. Og selvfølgelig, alltid kjekt med faste lesere, hihi. Kan godt bli fast leser på din blogg også hvis du vil. Da håper jeg virkelig du vil kommentere på mitt nyeste outfit, ha en strålende påske videre, stilig blogg!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg