Jeg har en date med Sheiko, på Elixia: Extreme makeover – home edition

“Sheiko treningsprogram onsdag: Markløft, benkpress, dumbbell fly, markløft-runde 2 fra boks, utfall, valgfri mageøvelse”.  

Jeg kan dessverre ikke friste med “dagens outfit” eller “anbefalinger av ulike makeup-produkter, merkeklær” eller andre klassiske “bloggsuksess-tegn”. Men underholdning og selvironi vil jeg påstå at jeg er god på. Så her kommer et unntak når det gjelder nettopp “dagens outfit”, bare i en litt annerledes versjon.

FØR jeg går inn på badet: Nettopp våknet, treningsklær er på samt tøfler på beina…..

….og “morgensveis inntulla i en tilfeldig hårball midt på hodet:”

ETTER: 

Spist frokost, hestehale, energiboost og så sinnsykt klar for å komme meg på trening! 😀

Ellers så har vi jo startet på ny måned i dag. 1.mai betyr fridag for mange, men ikke for min del. Maimåned generelt betyr “eksamensforberedelse” så senere i dag skal det skrives ny time- og leseplan frem til eksamen som er 23.mai (min siste på bachelorstudiet i ernæring!!!:D )

Ha en herlig onsdag og nyt varmen og vårstemningen ute 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg