Solørfolk: Jeg skal til Flisa i morgen, ta kontakt hvis du ønsker tips og råd om ernæring/ditt kosthold:)

Tjohei! 😀

Min fredag startet med litt hjemmekontor og ordning i “ernæringsfysiolog-papirer”. I morgen drar jeg nemlig hjem til Flisa og blir der noen dager og i den forbindelse har jeg et par avtaler angående kostveilednings-timer.  Men hvis det er noen andre fra Flisa som er interesserte i å snakke med en ernæringsfysiolog så har jeg altså muligheten på søndag, mandag og muligens tirsdag. Send meg en mail så tar vi det derfra 🙂  [email protected]

Ellers så er det stor sjanse for at dere finner dere meg sikkert på det lokale treningssenteret Condiz hvis noen har noen spørsmål. 🙂

Nå  er det trening som står på planen videre samt Side2-jobb i kveld. Så i løpet av kvelden skal jeg til Chateau Neuf for å dekke Idol. Det er alltid gøy 🙂 

Også er det 3.mai i dag 

Tenn lys den datoen og bare bruk noen minutter på å bare tenke over de du er glad i og vær takknemlig fordi du har det livet du har.  Ikke spør, bare gjør det. 

Ønsker alle en fin fredag 🙂 

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg