Film: et lite klipp fra dagens marktrening, og ja forresten, det ER varmt ute!

video:marktrening
(Ser ut som jeg prøver å spise opp lufta et par ganger der, men det jeg gjør er å trekke inn luft og forsøke å holde trykket…:))

Ettersom jeg har lagt ut tidligere klipp av perser med 1RM (1 repetisjon maks) på markløft hvor teknikken ikke er fullt hundre prosent så var det det vel kanskje på tide å bevise at jeg har bedre teknikk da jeg faktisk trener mark… 😉 Tro meg, jeg blir drilla omtrent daglig hvor viktig det er med riktig teknikk og realtistiske mål – ikke minst er dette viktig for å holde seg skadefri! 🙂

Som tidligere nevnt er det hovedfokus på markløft i treningen min de neste ukene og dagens var 70 kg – 3 rep X 8 sett. Også så koser jeg meg med litt andre øvelser i tillegg også som for eksempel dips, benkpress, chinups/pullups, pushups og slyngetrening.

Ellers i dag har jeg vært innom “Dr. iPhone” her i Oslo (trenger ingen nærmere forklaring…) samt hatt følelsen av å koke over sånn ett par-tre-fire ganger. Været er jo så herlig i hovedstaden nå, jeg hadde bare litt for mye klær på meg da jeg var nedi sentrum tidligere i dag. Olabukse og svart topp i 25 varmegrader og null vind ble fort slitsomt 😉

Solbrillene er i alle fall på plass som alltid: 

Nå har jeg lest eksamenspensum et par timer og i kveld skal jeg til ei treningsvenninne (vi har blitt kjent på Elixia faktisk!) Hjemmelaget pizza står på menyen.

Ha en flott pinseaften!

– Silje Bjørnstad –

 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg