Happy face

I dag gikk det plutselig opp for meg at det bare er 1 dag til eksamen, med andre ord EN dag til jeg er FERDIG med bachelor i ernæringsfysiologi og jeg er FERDIG utdannet ernæringsfysiolog!!

Så her er hvordan er jeg reagerte:

Nemlig.

Gjett om kroppen min er fullt opp av en god blanding av stresshormoner, endorfiner, spenning og med kingsize-sommerfugler i magen. Dere tror meg sikkert ikke, men jeg GLEDER meg faktisk til eksamen i morgen. 

” – Tenk på eksamen som en mulighet til å vise hva du kan”, husker jeg det var en lærer som sa en gang. Oh yes, det kan dere banne på at jeg skal. 😀

Jeg skal bruke dagen på å holde miniforedrag til veggen om researchdesign, analyse av forskningsarbeid, kvantitativ og kvalitativ metode, forklare begreper som blant ontologi, epistemologi, induktiv/deduktiv, helsekommunikasjon, motiverende intervju, hjelpende kommunikasjon, empirisk data, metoder for å fremme god kommunikasjon, klinisk kommunikasjon, sosial markedsføring og helsekommunikasjon i media. Og dette er bare en brøkdel av den herlige pensumlista 😉

Men først, trening så klart! 🙂 

Ha en flott onsdag!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

5 kommentarer

Siste innlegg