Klar for trening og testing av nytt treningssenter

Etter fire “treningsfrie feriedager” i Roma så er jeg MEGAKLAR for å ta et par timer med skikkelig styrketrening denne formiddagen. I dag skal jeg teste ut et nytt treningssenter også: Fitness Xpress. 

Ettersom mitt abonnement på Elixia nettopp gikk ut så passet det bra med dette kampanjetilbudet for sommeren:

Hvem vet, trives jeg og er fornøyd med treningsutstyret blir jeg kanskje FitnessXpress-medlem til høsten.

Etter trening blir det opprydding av papirer og hjemmekontor, det må til etter noen dager med ferie. Jeg skal også smelle sammen et reiseblogg-innlegg med tips til Roma i løpet av dagen!

Ha en herlig onsdag 🙂

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg