Fra Elixia til Fitness Xpress

Vis denne jenta et stort treningslokale som er rikelig utstyrt med ordentlig treningsleketøy til en tredjedel av prisen hun er vant med fra tidligere, og hu er solgt.

I dag var jeg på det nyåpna Fitness Xpress-senteret på Storo og her kommer jeg til å bli. Rett og slett fordi det er en del billigere enn mitt tidligere abonnement samt at det er nærme hvor jeg bor og ikke minst så har senteret alt jeg trenger for en skikkelig treningsøkt. Selv om jeg kommer til å leke mest i styrkeavdelingen så kan Fitness Xpress Storo også friste med egen kondisjonsavdeling, slyngetrening, bokseavdeling, stor frivektsavdeling, automatisk klatrevegg og egen jenteavdeling bare for å nevne noe. De to siste der er jeg heller usikker på hva betyr, men det skal jeg nok finne ut i løpet av sommeren! 😀

Da man er vant til 2 knebøystativ og 2 benkpress-benker, og man kommer til et sted med 6 knebøystativ og 5 benkpress-benker…. DEN følelsen… 😉


Så da ble det en etterlengtet to timersøkt i dag med knebøy, markløft, benkpress og chins. Det kommer nok flere oppdateringer og bilder herfra etter hvert 🙂

Resten av ettermiddagen har gått til 5-6 timer med hjemmekontor, tida flyr når man har det gøy!! 😀

Roma-reiseinnlegg kommer i MORGEN ETTERMIDDAG! 🙂

Ha en fin kveld videre!

– Silje Bjørnstad – 

FØLG SILJEBJORNSTAD.BLOGG.NO PÅ BLOGGLISTEN – KLIKK HER.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg